Glans och hållbarhet

Köpte ett hårspray igår med mamma. Jag kände att jag var tvungen att ha det. Jag använder inte hårspray särskilt ofta. Det händer kanske 3 ggr/ år. Men vem vet? Jag kanske använder det oftare nu bara för att.



Heat Protect har gjort stor skillnad på mitt hår! Jag visste inte att värmespray skulle hjälpa så mycket mot slitet hår. Och hur mycket det verkligen hjälper.
   Sprayet har jag bara testat lite lätt: det blir lätt, snyggt glansigt. Inte alls så "glansigt och fettigt" som det kan bli, utan det blir mer som en lyster till håret. Och det är ovanligt lätt att kamma ur, vilket jag tycker är bra. Det är en smaksak enligt mig!

- Skydda håret! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0