Ny design, nya saker i bloggen!

Jag har gjort en ny design, som ni säkert kan se! Försöker fortfarande ändra en del bland alla kolmallar och stilmallar. Det är inte lätt, om man säger så. Om ni tittar till vänster, så har jag lagt till en liten Informationsruta om mig. Jag har även ändrat textstilen, så blir det lättare att läsa.

Störst av allt just nu är att ni kan rösta på inläggen jag gör. Längst ner i varje inlägg, så finns det 5 stjärnor där ni röstar hur bra inläggen är :) Det ska bli kul att se hur många som röstar.

När ni klickar på "kommentarer" så kommer den sidan se lite konstig ut. Jag försöker ändra tillbaka som det ska va. Jag har klyddat en del med bostväver och siffror. Så ja.....

Jag håller även på med en ny header, som kommer snart!


Kommentarer
Denise 21 mamma till Kevin 5

Fan va ballt med stjärnorna :D

2011-02-09 @ 16:00:12
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0