Perfektionen börjar

Som jag skrev innan, så var jag på Ikea igår med hela släkten, typ. Jag fick med mig en 500-lapp.
   Från början var det tänkt att jag endast skulle köpa några glödlampor som sammanlagt skulle kosta 147 kr. Men så blev det ju inte såklart. Jag gjorde mig av med 500-lappen och lite till! Som vanligt, kan jag nästan säga.
  
Jag köpte iallafall inget som jag inte behövde. Annars kan det lätt bli att man plockar på sig lite bara för att det är billigt.



Ny stol, ny vattenväxt och glödlampor!
   En gång när jag var på Ikea, prövade jag ut stolar som jag tyckte var sköna. För jag har alltid behövt en bra stol till min salong. Denna stolen tyckte jag var snygg, men framförallt skön vilket var det som var viktigast för mig! Den kostade 599 kr, vilket jag tyckte var ganska så mycket för mig. Så jag väntade istället i hopp om att hitta en annan. Igår hittade jag stolen i fyndhörnan för 59 kr. Ja, ni läste rätt: 59 kr! Det är inget fel på stolen förutom att hjulen är lite allmänt tröga. Mitt bästa köp någonsin :D



Salongslampa! Enormt snygg IRL! Om man har en sån här lampa, kan man få vad som helst att se proffsigt ut.



En vattenväxt! Jag köpte en vas, ett kilo sten och denna vackra vattenväxt! Det som är så speciellt med denna är att den lever i vatten. Precis som de växter som lever i havet. De är inte så vanliga att ha, just därför tycker jag att de är så fräcka. Också väldigt fin IRL.



Två bambus och fyra plastblommor. Jag har haft en likadan bambu innan, som till slut blev för lång som jag fick avliva. Samma öde väntar dessa om ett år ungefär.



Nytt fejkat fårskinn till min fåtölj. Jag gillar fejkat bättre för att det inte kliar lika mycket. Och det känns snällare mot fåren också!

Jag köpte också några vita handdukar till mig själv! Och två badrumsmattor till vårt badrum.

Hoppas ni gillade allt detta lika mycket som mig! Nu ska jag fortsätta skriva ytterligare ett inlägg!

Ha det bra! :)


Kommentarer
Julia

hej! vart har du köpt salongslampan? :)

2011-02-21 @ 19:55:20
André

Jag har köpt lampan på Ikea. MUSIK kallas den och kostar 299 kr

2011-02-21 @ 20:07:45
URL: http://viceolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0