Uppdatering i skönhetslådan

Idag tänkte jag blogga om vad jag beställde från Oriflame. Jag beställer från Oriflame för att jag tycker om deras produkter, och de funkar bra på mig och min hud. De har ett stort utbud för alla hudtyper, och stor bredd på sitt utbud. Jag kan recensera en del produkter, som jag redan har hunnit använda/testa.



Ögonmask - Sitter bra och har precis rätt mängd med vätska i sig och svalkar underbart. Tycker dock alltid att kanterna skaver på mig, vilken mask det än är.



Urban Lover for Him - En parfym som luktar så underbart. Den har en överdoft av ananas, grapefrukt och passionsfrukt. En mellandoft av cederträ, apelsinblomma och muskot. Den har en underdoft av tobak, ambra och mysk. Jag frågade Nathalie (i min klass) om den luktade gott. Hon tyckte att den luktade jättegott, och inte alls så stark som herrparfym ofta är :D



Tender Care lipbalm - Ett läppbalsam utan mineraloljor (vilket gör läpparna beroende av produkten, detta finns i många sorters läppsyl) som återfuktar och skyddar och lindrar läpparna för allt de utstår. Jag tycker att den återfuktar bra en stund, eftersom mina läppar är helt beroende av mineraloljor för tillfället. Den smakar väldigt lätt, men gott.



Veryme Clickit - Med denna lilla svarta connectorn kan du klicka ihop en rad olika produkter; mascara, eyeliner, concealer, läppglans, läppstift. Här har jag klickat ihop två concealer för ögonen: en gul och en rosa. Den gula neutraliserar lila, mörka ringar. Den rosa motverkar puffighet. Denna återfukar väldigt, väldigt bra och täcker naturligt och bra. Det ser inte ut som att man har concealer. 

 



Wonder lash Intense mascara - En mascara som innehåller kolsvarta pigment och garanterar separerade, svarta fransar. Borsten är riktigt rolig, tycker jag. Den är väldigt mjuk, gummi-aktig. Så jag ska prova den så snart som möjligt.



Oxygen Boost foundation och air SOFT powder - Foundationen har jag sen innan och gillar, men nu köpte jag någon nyans ljusare eftersom jag inte är lika brun som innan. Den är väldigt återfuktande och krämig i konsistensen. Den svalkar huden och är fräsch. Tycker att den är bra på sommarkvällarna, då den svalkar bra. Pudret har jag inte testat än, men det sägs vara idiot-säkert då det inte "kakar" sig eller ser onaturligt ut.



Swedish SPA (Beauty Wonder Oil och Night Renewal Hand Cream) - Dessa har jag inte testat än, men de sägs lukta jättegott och vara jättebra. Så det återstå att se :)



Optimals Hydra energy cream och Optimals Oxygen boost face mask - Har jag heller inte testat, men ska göra snart :D Riktigt förväntansfull, särskilt för masken :)

Detta var allt från mig idag! Ha det bäst! 


Kommentarer
jasmine

Jag gillar också oriflames saker starkt!

2011-02-06 @ 20:44:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0