Fransar!

Igår och idag har jag rensat i min gaderob! Dels rensat ut gamla kläder, vikt ihop allting fint, torkat av hela gaderoben, spänt åt lite skruvar (Jag var rädd att den snart skulle trilla ihop, för den var ovanligt vinglig) , sorterat strumpor och lagt in allting väldigt fint!! Så jag känner mig väldigt nöjd!

Innan idag var jag och fikade med Emma och Elin på Espresso House! Det var jättetrevligt, verkligen!  Däremot hade det varit ännu mysigare om det hade varit vår/sommar!!!!!! Fan, vad jag saknar värme! Är dock riktigt glad att jag och hela tjocka släkten ska åka till Tunisien den 24 sept. i 2 veckor, All inclusive!

Jag har gjort veckans sminkning idag! Två stycken faktiskt... Så det ska jag lägga ut imorgon, för jag har bestämt mig för att röja och städa på rummet denna vecka -.- Det gör så mycket på sig! Och det är för att jag har småstartat SPA hemma hos mig. Än så länge för släktingar. Så då är det viktigt att det är rent och fräscht! I söndags gjorde jag en ansiktsbehandling och ryggmassage på min moster.

Nu i helgen ska jag även ha en kund med tre olika behandlingar. Det är riktigt, riktigt kul! Den senaste tiden har jag varit väldigt mycket för SPA och hudvård istället för smink. Och gällande smink, så har vi karaktär imorgon. Så antingen kommer vi sminka eller så kommer vi sätta upp speglar. Alla av oss hoppas på att få sminka! För det har vi inte gjort på någon månad :(

Ni får ha det bra! :)



ViceOlsson.



Kommentarer
Pernilla

till sommaren/våren får vi göra om det och sitta på uteserveringen!

2011-01-11 @ 22:21:50
URL: http://swallowthepain.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0