I gotta play it cool

Tänkte bara lägga upp lite bilder på mig idag :) Min dag har bestått av jobb imorse, sedan fixade jag till mig för att sticka iväg på släktkalas. Riktigt trevligt, men det mesta bestod av handboll: vilket inte är mitt största intresse direkt. Dessutom blev jag halvt döv på ena örat.. Så ja.. Vad ska man säga!?

(Bilderna är helt oredigerade idag)



Idag körde jag en look med mina bruna linser (vilka jag verkligen älskar <3) Det är ganska fräckt också hur mina blå ögon lyser genom i mitten. Det ser nästan lite vampyr-aktigt ut ;)



Nu ska jag försöka sova, hahaa! För jag lär inte somna på ett bra tag! Jag behöver verkligen en ny säng!! Funderar faktiskt på att skita i skolan på fredag för att åka till ikea!

Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0