Måndag

Då var det måndag igen! Tyvärr är det bara en vecka tills vi börjar skolan igen      :( Lite mer lov hade definitivt inte varit fel just nu! Vintern suger verkligen ur all energi man har. Har ni funderat på hur mycket piggare och gladare man är på sommaren? Särskilt denna vintern vill man gå i ide!
   När jag blir större ska jag flytta till ett varmt land! Helst Spanien :D Alla som känner mig vet att jag älskar Spanien på alla möjliga sätt!
   Tänk att solen håller på att gå ner redan kl 13 just nu! På sommaren hade solen fortfarande stigit upp då!! Jag är verkligen en sommarmänniska som tar vara på varenda minut av sommaren.
   En dag på sommaren, var det strålande solken och jättevarmt ute. Jag var sjuk och hade kräkt fem gånger på morgonen... Ändå stack jag till stranden efteråt och var där i några timmar. Det var en av de bästa dagarna i mitt liv, jag har aldrig mått bättre än vad jag gjorde den dagen.



Saknar sommaren!

Idag är jag hos pappa. Och jag så gott som inget att göra förutom att sitta vid datan. Men jag får se det positivt: Tid för att kunna slappa. Ska nog spela lite xbox, tror jag.. Så har jag något att göra ju :P
   Jag vill till Malmö och shoppa.. Julklappspengar ÄR roligt! Så jag får se om jag åker dit i veckan :)



Ha det bra!


Kommentarer
Hampus

så jävla skönt att vara utomlands!

2011-01-04 @ 04:16:54
URL: http://hampushoh.blogg.se/
Anonym

gillar frillan!

2011-01-11 @ 23:20:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0