Ny mail

Idag var jag tvungen att skaffa en ny mail idag, för att den gamla var blockerad och troligtvis hackad :S Jag blir så jävla lack på sånt, och dessutom är det flera stycken som har strul med sin mail. Jaja, nu är min mail: [email protected]

Min skoldag har bestått av ett prov om Brott & Straff. Det gick så jävla dåligt! Jag kommer minst ha ett fel!! :/
Jag känner mig allmänt stressad också!

Mån: -
Tis: Prov
Ons: Glostest, föreläsning+skriva 2 sidor om den, matteprov, fördjupningsarbete klart, muntlig redovisning,  vara tränare på kvällen
Tors: Vanlig skoldag, öppet hus hela kvällen
Fre: Vanlig skoldag, sminka på tjejer inför fest
Lör: Åka till Trelleborg på släktträff
Sön: Vara tränare TIDIGT (9.30), sen vet jag inte..

Oplanerat är att jag ska klippa en kille, så det måste jag också göra.


Så ja... Jag känner mig riktigt stressad. Är verkligen inte van vid så mycket inplanerat :(

Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0