Onsdag

I skolan började vi med att sminka! Äntligen! Tyvärr var det inte lika kul som jag hade väntat mig.. Som sagt, jag är mer för SPA nu... :/  Iallafall: Idag gick vi genom varma och kalla sminkningar. Vi analyserade varandras ansikten, ögon, hår, kläder ect.. Sen skulle vi göra en passande sminkning enligt antingen kallt eller varmt.  Det blev en del globskuggor och några lockskuggor. Det märks att vi börjar kunna dessa två nu, för det ser bara bättre och bättre ut!
   Jag hinner inte lägga ut veckans sminkning idag. Det har jag tyvärr inte tid med.. Denna veckan har jag fullt upp! Jag har två inlämningsarbeten och ett prov till nästa vecka. Dessutom ska jag städa rummet. Idag har jag gjort rent allt vid sängen! Nya sängkläder, moppat golvet, ja allt! Det blir riktigt rent och luktar supergott :)

Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0