Shopping nr 1 - bilder

Denna månaden har jag beställt saker som jag verkligen behöver! Nästan alla mina ansiktskrämer är slut. Jag har ingen ansiktsmask, mitt läppsyl är slut, jag är trött på min gamla parfym, min foundation är för mörk, mitt bästa puder är slut om en vecka, alla mina concealers är helt slut, min kropp är väldigt torr, mina händer också efter allt tvättande och spritande. Hahaha, det låter som att jag har det jättedåligt! Men ärligt, så känns det som allt jag använder är slut :( Jaja, på fredag får jag ett lager nya saker :D
Optimals Hydra Energy Cream

Optimals Oxygen Boost Face MaskOxygen Boost foundationAir Soft Powder
Swedish SPA Beauty Wonder OilSwedish SPA Night Renewal Hand CreamUrban Lovers for HimTender Care lipbalm+ concealer för ögonen i två olika nyanser och en svalkande ögonmask.

Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0