Välkommen till min "nya" blogg!

Nytt år, nya tag, nya krafter, nya löften? Ny blogg? Delvis!
   I år ska jag varje vecka lägga ut "Veckans sminkning"! Jag kommer dessutom ha lite olika kategorier, såsom Allmänt, Smink, Hud och Hår, Veckans Sminkning, och eventuellt någon annan kategori om det behövs!
   Som ni redan har sett, så har jag ändrat utseendet på min blogg. Jag är inte riktigt klar än. Jag har gjort det stora, hela. Så nu är det småplocket kvar..
   Och kan ni tänka er: I februari har jag haft min blogg i ett år!


Förra året har mitt rekord på antal läsare/dag varit 83 personer!
Detta året ska jag självklart försöka slå det rekordet!!

Välkommen till 2011! Året då magi kommer att ske...


Kommentarer
Moster Marie

Ser Jättefint ut. Keep up the good work.

2011-01-02 @ 09:49:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0