Vår-inspiration och hälsa

Är riktigt sugen på våren nu! Man märker hur alla börjar ta på sig sina converse, så fort snön försvinner! Och man blir faktiskt mycket gladare av lite solsken. Denna våren och sommaren tror jag att MÅNGA kommer utnyttja varenda solstråle! Och det är ju inte så konstigt :)
   Skulle gärna vilja spendera lite pengar på nya vårkläder! Så här är lite inspiration :)









Om jag ska sammanfatta vårkläderna i år, så är det mycket chinos, cardigans, converse-skor, läderbälte, mycket beige, blått, vitt, svart, rött och grått. Lite tråkiga färger kan man tycka, men man kan leka med färgerna och särskilt med accesoarerna! I år känner jag att accesoarerna kommer göra outfiten :)




Jag hade tänkt spendera mina pengar på hälsa och välmående denna månaden. För jag känner att jag behöver det!
   Om jag hade sett mig själv ur någon annans synvinkel, så har jag antagligen varit ganska så deprimerad de senaste månaderna :( Och jag har märkt att jag äter hela tiden (jag äter när jag mår dåligt). Dessutom har jag blivit tjock, och det har inte hänt på 16 år ;)
   Jag har varit väldigt, väldigt stressad den senaste tiden och inte tagit lugnt, inte sovit så mycket. Så jag har tänkt köpa en ny säng, det har jag behövt länge! Jag ska börja motionera, minst två ggr/vecka. Jag skulle gärna vilja börja på Yoga, så det är ingen omöjlighet :D Jag ska försöka stressa mindre och umgås med kompisar oftare och ta vara på dem!
   Jag måste tänka på mig själv lite och vara ego, helt enkelt. Varför ska inte jag få må bra!?



Kommentera gärna :)

Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0