Veckans sminkning!

Idag tänkte jag introducera den nya Kategorin: Veckans sminkning!

Denna sminkningen bär jag själv, den naturligaste du någonsin kan ha!   
   Här har jag två olika sorters concealer, en som innehåller tea-tree olja som motverkar finnar, och en luminous-concealer under ögonen som ljusar upp ögonen och reflekterar ljus, vilket gör ögonen fritt från mörka ringar, dessutom naturligt ;)
   Efter det har jag mineralpuder från FÄRG. Just nu är pudret en grad mörkare en min hudfärg, pga att när jag köpte den var jag lite brunare, eller tja ( Jag solar inte solarium längre för att man får så mycket rynkor).
   Sen har jag markerat min övre fransrad med torr, brun ögonskugga. Och det är det!! :)




Kommentarer
Anonym

Ser fräscht ut! /Moster Marie

2011-01-17 @ 20:17:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0