Födelsedag!

Igår (23:e) fyllde min lillasyster Jonna 6 år. Så det firades med paket och tårta på sängen!



Vi hade kalas på kvällen för henne och mig. Jag fick en massa pengar, presentkort och lite annat. Tack än en gång! :)

 

Idag bestämde jag och mamma oss för att åka till elgiganten (jag var ute efter en blu-ray spelare) Vi tittade runt lite, fick hjälp av en trevlig kille där, fast alla de tre BR-spelarna jag var intresserad av var tillfälligt slut, men de skulle komma in snart igen. Så den får jag vänta lite med.

 

Efter den oturliga turen på elgiganten skulle jag beställa två spel från cdon, men jag hittade lite annat också som jag beställde.

  

Med andra ord; lite uppgraderingar till mitt Wii.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0