IKEA

Måste be om ursäkt för mina 4 dagars semster från bloggen, men det har jag behövt!
   Frågade mamma om vi kunde åka till Onoff (som har gått i konkurs över hela landet) för att då fanns det säkert några billiga klipp (jag var ute efter ett spel, och det visade sig att det inte fanns där). Mamma och Micke däremot köpte på sig två bärbara dvd-spelare, en 46" tv och en microvågsugn. Därefter åkte vi till Ikea och köpte ett gaderobssystem och lite annat smått och gott.
   Jag för min del köpte ett laptopstöd, eftersom jag har datorn överallt förutom på mitt skrivbord. De ljusen jag fick sist var inga doftljus, så det köpte jag nu, 3x36 ljus i olika dofter. Köpte även ett ljusfat. Och whiteboard-pennor.


Underdelen är gjord av puff/sackosäck-material (typ?) som formar sig bra, så man kan ha datorn stabilt överallt, denna har jag nu när jag skriver ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0