Min födelsedag!

Jag var hos pappa denna födelsedag efter alla års födelsedagar hos mamma.
   Pappa hade varit och köpt ett helt nybakat bröd som var skitgott. Jag fick göra mina mackor själv, och då får jag de som jag vill ha dem :) Vi hade i tankarna att se Harry Potter på bio, men det fanns INGA bra platser kvar. Så istället åkte vi iväg på en shoppingrunda i Malmö. Vi var runt lite överallt och tittade mest.. Men det var riktigt trevligt. På vägen hem från Malmö åt vi lite McDonalds :D
   Men vad har jag fått då? Jo -kavajen som är på headern, tre par kalsonger från Dressman och detta...



Penselfodral i skinn från Tikei.



Veil Matte, Mineral Primer, Ögonskuggorna Serenity och Eternal -Allt från Tikei.



Två frisörsaxar



Miniplattång från Remington med avancerad keramik-teknoglogi som gör den väldigt skonsam mot håret. Värms upp till 200C på 60 sek. Medföjler ett värmefodral, där man kan lägga i plattången, och sladden kan fästas på baksidan av fodralet. Väldigt smart och praktiskt!!



Imorgon "fortsätter" min födelsedag med att shoppa ett nytt rum på ikea tilsammans med morfar.
   Efter det ska jag provsminka en blivande brud. Är lite smått nervös, men jag vet att jag klarar det!
   På kvällen blir det biobesök för att de den sista Harry Potter-filmen tillsammans med pappa, Ann, Felicia, Desirée och Max. Ska bli skitskoj!! :D

Ha det bra! :D


Kommentarer
Paula

Grattis på födelsedagen! Hittade din blogg när jag letade efter bloggar som hade provat tikei smink, din hud ser jättefin ut! Vilken stad pluggar du i till makeup-artist och skönhetsterapeut? :)

2011-07-19 @ 00:57:06
URL: http://fromwhereistand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0