Modevisningen

Allt började med att allt blev utdraget en timme. Vi var på Ystads Saltsjöbad där modevisningen skulle äga rum klockan 3. Då fick vi veta att modevisningen blev utdragen från 18.30 till 19.30 istället.
   Så jag och Jonna började inte sminka förrän vid 15.30. Vi hade gott om tid och modellerna hann öva flera gånger. Både jag och Jonna gjorde ett väldigt bra jobb, våra sminkningar blev snygga och jag tror att modellerna uppskattade det också. De kände sig skitsnygga och gick modevisningen galant!
   Här är några dåliga bilder, jag tänkte ta kameran med mig, men jag glömde den :( Men jag fick iallafall bilder från mobilen, alltid bättre än inget alls ;)



Olivia (sminkad av André) och Amelie (sminkad av Jonna)



Olivia och Elin (sminkad av Jonna)



Emelie (sminkad av André) Emelie har även gjort alla modellers frisyrer.



Lisette (sminkad av André)



Marie (sminkad av Jonna)

Detta var allt, och som sagt önskar jag att jag hade haft med mig kameran, då hade ni verkligen sett hur bra resultatet blev :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0