PS3

Jag köpte ett PlayStation 3 igår! Varför jag gjorde det var för att eftersom jag ändå skulle ha en bluray-spelare (vilket finns i denna) och ville kunna spela mina gamla ps2-spel också bestämde jag mig för att köpa den! Tyckte verkligen att jag fick allt i ett som jag behövde då.
   Besviken blev jag när jag kom hem och kastade ur allt ut förpackningen och kopplade in det, satte i ps2-skivan och det står: "denna modell av ps3 ej stöder ps2-skivor." Efter letande på internet och i bruksanvisningen hittar jag att endast ps3 60 GB-versionen stöder ps2-skivor. Alltså inte den modellen jag köpte...
   Så nu funderar jag på om jag verkligen ska behålla det.. En väldigt stor del till att jag köpte det var att jag kunde spela mina gamla spel ju.. Är riktigt besviken och halft irriterad över att jag inte blivit informerad om att endast en PS3-modell av fyra stöder ps2-skivor!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0