Shopping på stan!

Igår var jag på stan och shoppade lite grejer som jag behövde.
   Det var ett ansiktsvatten från Bioline som min hudterapeut rekommenderat mig. Jag har rengöringen sen några månader tillbaka och tycker att den är jättebra. Kostar 365:-/st

Exfoliating Cleansing Gel: 

Vår djuprengörande fräscha gelé som tar bort varje spår av make-up och orenheter i ansiktet. Gelén har en milt exfolierande effekt som gör huden mjukare och ger en ökad lyster. Rekommenderas till normal - bland hy. Används morgon och kväll.

Renovating Whitening Lotion: 

Vårt lätt exfolierande och uppfräschande ansiktsvatten, som är sammandragande och återbalanserande. Används morgon och kväll. Rekommenderas till normal - bland hy.



Jag var också och köpte ett nytt värmeskydd till håret eftersom mitt värmeskydd från Syoss är slut. Idag blev värmeskyddet köpt hos frisörsalongen Good Hair.



Wella Professionals Thermal Image är en värmeskyddande spray speciellt framtagen för plattänger och andra värmeredskap. Speciell formula som håller håret svalare under värmestyling. Skaka flaskan väl och spraya sektion för sektion i torrt hår!
   (Det är viktigt att skaka den ordentligt då den innehåller två delar, en lila och en genomskinlig vätska som ska blandas, typ som en waterproof makeup-remover.) Kostar ca 170:-



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0