Sunk-måndag!

Idag är jag riktigt seg... Det är dåligt väder, jag känner mig riktigt ofräsch och trött. Jag behöver skrubba mig och duscha så att man känner sig fräschare... Skulle behövt städa rummet lite för att fortsätta hålla det fint och rensa ut grejer, för jag flyttar in i ett annat rum om mindre än en månad. Rummet hoppas jag blir bra, och detta kommer bli som jag vill ha det! Min främsta prioritet är faktiskt en ny tv. Min gamla tjocka 28" får inte plats där, så nu ska det bli en 32" platt-tv med full HD. Det som jag gillar bäst är att jag kommer kunna ansluta datorn till tv:n och kunna se på film från datorn, för jag har en del filmer på datorn och det är lite jobbigt att de film på en så liten skärm ;) Den senaste veckan har jag tittat på en massa filmer, därav den dåliga uppdateringen.

      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0