Hyra film

Idag har jag och pappa varit och hyrt tre filmer som vi har sett idag! Det var The Last Airbender, Vampires Suck och Unstoppable.
  
The Last Airbender gillade jag verkligen! Känner mig besatt redan och vill se nästa film! (tror det kommer tre filmer) Har sett den två ggr redan :) Vampires suck var ganska skoj, lite trist handling och kanske inte världens bästa film, men den funkade tycker jag. Unstoppable var också riktigt bra! Handlingen var bra och man satt helt stel av spänning. Den handlar om två killar som ska försöka få stopp på ett skenande tåg. Denna film är baserad på en verklig händelse dessutom, vilket gör den fantastisk.
   Så nu har jag en fråga till er: Brukar ni hyra film ofta?

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0