Juni 11, 2011

Var på student igår, bilder m.m kommer i ett annat inlägg.
   Håller på och städar rummet för fullt, in i minsta vrå och i varje hörn! Tänkte att det kanske blir lättare att hålla rent under sommarlovet när jag kommer ha fullt upp med annat under dagarna.
   Förutom att ha städat har jag gjort mitt framtida rum i ett program som heter Google SketchUp 8. På så sätt har jag bättre kunnat se framför mig hur rummet kommer bli. Riktigt kul att göra, eller om man ska möblera om. Tycker dock att det är ganska svårt, man behöver öva mycket!! Har också räknat ut vad allt kommer kosta. Och såhär kommer mitt rum se ut, enligt vad jag har tänkt.. På ett ungefär då, allt som jag vill göra kan jag inte göra bra. Som stolen till exempel ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0