Maskerad och avslutning för 1 år sen

Det är faktiskt hemskt att se, läsa och höra alla nior som slutar skolan nu! Jag minns hur hemskt det var. Jag tyckte självklart att avslutningen, maskeraden och lärarmiddagen och festen var underbar, men det var hemskt att det var allra sista gången man träffade alla personerna på en och samma gång som man delat så sjukt många minnen med! Jag saknar fortfarande en massa människor och nu påminns jag om det ännu mer!
   Att titta på bilder får mig tårögd. Jag minns hur alla sa att de var glada att få slippa högstadiet och börja på gymnasiet. Alla hade fel! Jag och många andra saknar verkligen högstadiet!!
   Hur dåligt man än tycker man har det nu, kommer man i en senare tid upptäcka att man hade det jävligt bra och saknar den tiden.
   Här är några bilder av mig för ett år sen!



 Jag som Lady Gaga ( och i högklackat dessutom ;) )


Jag precis innan maskeradtävlingen. ( Jag vann hela maskeradtävlingen bland alla nior på skolan :D )



Jag och Sara i bussen påväg till lärarmiddag


Engla och jag i bussen


Jag och Jackline under skoldansen


Om någon från Norreports förgående nior läser detta vill jag säga att jag saknar er enormt mycket!


Kommentarer
anonym

Har en fråga till dig för jag har märkt att du är bra på saker om hyn och så. Idag är det ju många ungdomar som lider av acne. Hur tycker du man ska gå tillväga för att bli av med problemen? Och när man får acneärr, har du några bra tips på hur man kan reducera dessa?

2011-06-09 @ 20:41:30
Morfar

Du ser riktigt bra ut som Lady Gaga och en riktigt snygging i danstagen.

2011-06-10 @ 07:03:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0