Nu är det sommarlov!

Vi kom till skolan, spelade brännboll och kubb. Sen fick vi baguett och två olika sorters tårtor. Kan säga att så gott som alla klagade över att snart spy så mätta vi var. Rektorn höll ett litet tal för oss, sen var det sommarlov!
   Visst går jag på en liten skola, men inte så liten så att det var bara jag som hade klätt upp mig? Haha, tyckte att det var ganska kul.. ;)
   Fick kostymen av mamma i fredags. Hon köper aldrig något till mig, men jag antar att hon tyckte att jag skulle ha/behövde en. Tack mamma!
  
Sen stack jag till stranden med två vänner och där var ett antal andra som jag verkligen inte trivs med. Så det var faktiskt inte så kul...
   Och sommarlov för mig betyder jobb.. Men faktiskt tycker jag att det ska bli kul, för jag kommer göra något som jag är intresserad av. Andra jobbar mest för pengar. Jag tror också att man gör ett bättre jobb om man är engagerad, intresserad och verkligen vill jobba!
Måste också komma igång med mina makeup-tutorials! Jag har en massa snygga sminkningar nu till sommaren! Tror faktiskt också att ni uppskattar mina tutorials :) Ska försöka göra detta mer till en sminkblogg än en André-blogg.
   Om ni är intresserade av smink tycker jag att ni ska titta in Lindas Sminkblogg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0