One day, when the sky is fallin'

Sätt igång musiken, läs och njut!



Var helt förstörd imorse! Jag var så jävla ledsen och hade en sån jävla ångest över mitt liv. Det känns precis som en del av förra sommaren; helt hemskt! Fick en massa hemska åsikter mot mig personligen igår irl, som sårade mig riktigt djupt. Det kan aldrig förlåtas eller glömmas, och jag hatar dig verkligen! Nog om det!
   Måste åtminstone lära mig att säga till när det har gått för långt. Jag kan inte bara ta en massa skit hela tiden! Jag har en massa härliga människor runt mig som stöttar mig och accepterar mig för den jag är. Men det finns också lika många mot mig. Måste också lära mig att våga säga det jag verkigen känner. Precis som mitt horoskop sa denna veckan är mitt lyckokast att våga säga det jag känner! Skulle behöva en spark i röven eller lite stöd för att komma framtåt, för just nu står jag still och långsamt går bakåt.



Kommentarer
Morfar

Vissa dagar känner man som tunga även som pensionär men det är som alltid att ta nya tag och komma igen. Allting ordnar sig med tiden.

2011-06-23 @ 13:58:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0