Blev en rätt mysig dag :)

Kom till skolan, fick lyssna på Evas eviga tjat. Sen hade vi en lång håla på ca 2,5 timme då vi har avslutat kursen arbetsmiljö och säkerhet. Så jag, Jonna, Elin, Felicia och Felicia tog bussen till stan och fikade på Espresso house. Innan det gick vi till banken och tittade hur mycket pengar vi hade på kontot. Jag upptäckte att jag hade 300 spänn extra :) Aldrig fel ;) Haha, sen gick vi till Espresso house då jag tog en grillad ost och skinka. Det är alltid gott på Espresso House!



När vi skulle ta bussen tillbaka till skolan, kom vi en kvart försent för att bussen var helt smockfull! Riktigt full alltså! Alla stod tryckta intill varandra, folk satt i knät på varandra. Busschaffören fick köra förbi flera stopp för att det var helt fullt!



Vi hade glostest i engelska, då jag fick alla rätt. Just det; jag fick MVG (36/37 p) på provet i arbetsmiljö och säkerhet! :) Sen hade vi idrott och spelade badminton. Uppvärming kallar jag inte det vi hade iallafall! Riktigt dåligt! Ska fan hålla i uppvärmingen själv nästa gång!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0