Good mornin' sunshine!

Hade en underbar morgon idag! Jag vaknade vid sex av solen, morgnade mig lite och åt frukost läänge! Riktigt härligt att bara sega på morgonen. Man blev så himla glad av solen! Riktigt taggad inför dagen! Väl i skolan var jag inte direkt taggad och glad. Jag var pigg och så, men det var liksom inget speciellt. På matten fick jag reda på en del saker jag önskar jag inte fått reda på. Det sänkte mig verkligen. Tänker inte berätta vad det var, men det sänkte mig! Så just nu sitter jag och tycker synd om mig själv och tröstäter. Lyssnar även på deppig musik. Jag plågar verkligen mig själv! Inte första gången; var gång jag bli nedlåten, trycker jag ner mig lite till. Sen är det bara till att hoppa upp igen. Annars händer det en del kul i veckan iallafall :) Idag blir det lite städande och läxor!


Kommentarer
Rebecca

härligt med sol ju ^^,

2011-03-07 @ 14:24:05
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
felicia

fin blogg :)

2011-03-07 @ 14:41:10
URL: http://feliciasj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0