Har arbetat för fullt!!

Som jag hade skrivit innan, så fick vi ett arbete i skolan att göra. Så vi fick göra vår uppgift hemma både igår och idag (vilket nog är bäst för alla, då man inte kan arbeta ordentligt på skolans datorer).
   Vi fick 39 olika kategorier på sminkningar då vi skulle ha några bilder till varje kategori. Och det var inte det lättaste arbetet kan jag säga! Det tar tid!! Jag har arbetet konstant, och då menar jag verkligen konstant från morgon till kväll (ändå till 2.00 inatt). Nu har jag 3 kategorier kvar då jag inte hittar några bilder som passar! Borde klara det på en timme om jag hade hittat bilder, men det gör jag inte :(
   Men, nej! Nu måste jag fortsätta, för arbetet ska vara inlämnat imorgon.


Ha det bäst! :)
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0