Igår

Igår hade jag fullt upp och sjukt kul! Gick i skolan som vanligt. Efter skolan stack jag, Wille och Gustav till Espresso House och fikade, men pratade mest, för vi har inte sett på ett tag. Där blev det en del snack! Riktigt trevligt!! :)
   Vid 21 ringde Gustav mig, så då stack han och jag till Jacob och såg på Jackass. Har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv! :D Kom hem vid halv ett och somnade ganska så snabbt. Nu är jag vaken och kände att jag behövde blogga.
   Denna dagen kommer också vara ganska fullspäckad, men jag behöver samtidigt ta det lite lugnt efter arbetet i skolan.
   Dagens look igår var väldigt simpel; Tajta jeans från JC, grå farfarströja från JC, Halsband från Chrispa och "converse" från HM. Enkelt, men snyggt! Bilderna är inte redigerade, vilket jag är glad att jag inte behövt göra. Jag är riktigt glad över att min hud har blivit så fin som den har blivit! :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0