Mineralsminket TiKEi

Mineralsminket TiKEi är ett sminkmärke utvecklat i Sverige, närmre bestämt av en tjej som heter Tina och bor i Helsingborg.

TiKei mineralsmink består av 100% naturliga, krossade mineraler!

Inga kemikalier, inga konstigheter!

Låter huden andas fritt, samtidigt som din hy får en perfekt finish.

På deras hemsida: http://tikei.se hittar du allt du behöver veta. Du hittar vilken färg som passar dig bäst, hur man applicerar det, lite tips och tricks. En massa recensioner finns tillgängliga. Jämförelser med andra mineralmärken, till exempel ID.

Jag själv är såld till TiKEi's produkter, för det är skitbra! Jag har precis klickat hem lite produkter (igen) beställde för ett år sen också, och det är inte slut än! Concealern är min absoluta favorit som jag har använt mycket, trots det är det halva burken kvar. Så drygt är bara förnamnet. Priset är också extremt billigt! Bara titta in på hemsidan. -Vad beställde jag då?

Litet Foundation Kit 
Foundationkit! Innehåller två valfria nyanser av foundation (3gram/st) och en supermjuk kabukiborste! 275:-

Den största burken innehåller 9gram för 129:- . Den näststörsta innehåller 3gram kostar 89:- Då tänker ni att det är 3ggr mer i den största. Men nej! Den innehåller "bara" dubbelt så mycket. Och den näststörsta innehåller alltså hälften så mycket som den största.


Rouge SunriseKorallfärgat rouge (3gram) 89:-

Rouge Sunrise

Och som jag skrev i det tidigare inlägget, kan man beställa prover på alla produkter för 10:-/st. Så jag beställde 3 prover på ögonskuggor; dessa:


Ögonskugga Gothic Ögonskugga Gothic. Kolsvart, matt.

Ögonskugga MidnightÖgonskugga Midnight. Mörkblå, nästan matt med svagt skimmer.

Ögonskugga SerenityÖgonskugga Serenity. Vit, svagt skimrande.

Dessa skuggor i full storlek kostar 59:- för 2 gram

Hahaha, det låter som att jag skriver om knark eller nåt.. ^^  2 gram för 59:- kom och köp.. hahahaha

Nej, nu får jag gå och lägga mig! Godnatt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0