Nooooooo!!

Läste precis att Facebook ska läggas ner!! Det kan de fan inte göra! Jag antar att de flesta har Facebook, och helt ärligt: Vad skulle alla göra utan Facebook!? För mig och 30 miljoner andra är detta världens undergång ju!! 
   Facebook är bra till mycket! Till exempel för att komma ihåg födelsedagar. Man bjuder in folk till evenemang. Man håller sig uppdaterad om saker och ting. Det är en plats där man skickar meddelande, chattar, har roligt! (Jag vet att det finns negativt också, men det vill jag inte ta upp)
   Tänk så mycket fritid alla plötsligt skulle få. Fast jag tror nog att alla Facebookare hade sökt sig till en annan, liknande sida.

Här är länken till artikeln:  http://weeklyworldnews.com/headlines/27321/facebook-will-end-on-march-15th/



Kommentarer
Jonna

det kan väl fan inte stämma :P

2011-03-10 @ 15:22:31
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0