Ny vecka, nya krafter?

Ny vecka (precis som varje vecka) men inga nya krafter för min del.
   Jag jobbade för fullt igår med att göra barnmålningar. Och ni kan tro att det blev barnmålningar!! Mina arbetsgivare var väldigt nöjda med mig, vilket var skoj. För då känns det verkligen som att man har skött sig väl. Ska skriva mer om detta i ett annat inlägg, då jag väntar på bilder :)
   Anledingen till att jag inte har bloggat så mycket under helgen har varit för att batteriet på kameran har varit slut, och så hade jag inte hittat laddaren. Förrän idag (:D) medan jag städade, haha!





Kommentarer
Mia

Mycket snygga gardiner!! Får man fråga var har du köpt dom??

Ha en skön helg André!!

Kram

2011-03-25 @ 18:53:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0