Soool

Man känner av att solen har kikat fram. Man märker hur mycket gladare och piggare man blir. Man vill gärna ut! Man vill gärna ta vara på varenda minut när solen är framme. Man vill bli brun. Bli av med den vinterbleka huden!
   Just därför tog jag en snabbis i solariet! (Hahahah, det är väldigt kul att misstolka faktiskt) Nej, men jag solade i 11 min. idag för att jag hade blivit lite ovanligt blek den senaste veckan. Annars brukar jag oftast köra med brun utan sol, för det är säkrare.
   Jag är en av de i klassen som har minst rynkor, och det är för att jag har varit snäll mot huden från den skadliga solen. Det är bara en tidsfråga tills man inser det!



btw: visst har jag blivit riktigt tjock om kinderna! Jag ser ju ut som värsta hamstern. Jag tänker inte banta eller så, med det är inte i ansiktet jag behöver bli tjockare! :S  Skulle vara överlycklig om jag vägde över 60, men nu gör jag ju inte det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0