Uppe tidigt

Är uppe redan och förbereder mig för att jobba. Åt en rejäl, fräsch frukost så att jag är redo inför dagen.
   Är dessutom ganska trött då kvällen inte blev som planerad. Trodde att jag bara skulle sitta hemma och ta det lugnt. Men det blev filmkväll med några vänner denna helg också. Lika trevligt som vanligt :)
   Senare idag ska jag till ÖP-hallen och göra barnmålningar. Är lite nervös just nu, men det kommer säkert gå jättebra.
   Jag och pappa klarade av att fixa min moppe då vi skulle byta gasvajer. Jag hade provat själv innan, men jag klarade det inte. Pappa blev förvånad också att man behövde sa isär hela jävla moppen för att byta den jävla vajern. Inte konstigt att jag inte klarade det själv.
   Men nu ska jag fortsätta göra mig iordning. Kommer uppdatera senare också. Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0