Varför inte?

Varför har jag inte bloggat på två dagar? Jo, för jag har haft mycket att göra. Igår var jag i skolan ganska länge, väntade även på ett samtal från Sidney. Så nu vet jag lite mer om tider och så när jag ska vara hennes modell. Sen på kvällen var jag med några kompisar och tittade på film. Vi såg först The Reef. Bra film, men jag gillade inte slutet alls. Det var ett riktigt dåligt slut!



Sen såg vi Dumma Mig! En ganska typisk Disney-film med en förutsägbar handling. Helt okej ändå!



Vi såg film, så jag var inte hemma förrän vid halv två. Jag sov riktigt gott, men blev väckt halv åtta. Så det blev inte många timmars sömn. Kl. tio åkte jag till pappa för att fira min lillebror som fyller 15. Så därför har jag inte bloggat. Har inte med mig minnekortet på kameran heller, annars hade jag haft en del att blogga om. Men nu måste jag sticka, för nu kommer gästerna!

Ha det bra!


Kommentarer
Jonna

oh, dumma mej! så grym film! :D

2011-03-27 @ 00:23:53
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0