Veckans Sminkning!

Med hjälp av en rosa ögonskugga från Givenchy i färgen Fashion Fuschia (som jag fick av Emelie Olsson, tack så himla mycket!!) har jag nu gjort en fräsig sminkning, såklart!

De enda färger jag använt är vit/svart ögonskugga från Peggy Sage



Och såklart; Givenchy shadow in Fashion Fuschia!



Resultatet blev detta:





Trodde aldrig att jag skulle klara av att sudda övergångarna så bra som jag gjort. Jag känner själv att jag börjar bli duktig på att sudda ut, sudda ihop osv...

Hoppas ni gillade sminkningen :)  Ha det bäst!


Kommentarer
Marie

Hur snyggt och vår härligt som helst.

2011-03-13 @ 19:45:29
Anonym

Jävlar va bra det blev jag vill oxå ha det så du är BÄST andre kram kram emelie

2011-03-16 @ 09:55:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0