Dagen innan fredag!

I skolan hade vi en temadag - fräscha upp skolan! Så medan en del hade datakunskap (då vi började med excel) höll andra elever på med att måla, sudda ut klotter, se till att det inte låg skräp på golvet (och jag sorterade penslar och gjorde fint i vårt tvättrum). Vi hade även en soffa som var sönder som vi skulle fixa. Men det kunde vi inte göra förrän imorgon, så det ska vi göra då. Vi skulle på upp vårt café en gång för alla också, men då hade leveransen inte kommit till skolan. Så himla typiskt! Men, men... Det kommer upp innan sommarlovet iallafall :)
  
Imorgon har vi friluftsdag på hela skolan och ska umgås, ha kul och spela brännboll och kubb. Ska bli fint väder också, så det blir säkert riktigt kul! :) Kan man passa på att sola också! :)

Jag var inte och klippte mig idag, jag hade missuppfattat min syster igår. Men imorgon ska jag klippa mig istället! Vet inte riktigt hur än, men jag har fått för mig att jag ska raka av ena sidan. Inte helt alltså, utan väldigt, väldigt kort!

Sen var jag på portömning och peeling idag. Så nu är min hud helt slät. Inga torra partier och inga orenheter. Det som jag behöver täcka är mina utslag. Det är fortfarande väldigt rött. Vår omvårdnadslärare sa att det kanske kunde hjälpa med salta bad och att sola. Så nu vill jag ju helst iväg till solariet! Men det har jag inte råd med :(  Det suger! Får se om jag kan tigga lite av pappa ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0