Drömmar, ångest och saknad...

Jag har sovit sjukt dåligt inatt. Faktum är att det är fullmåne idag och imorgon. Så vem vet om det har något samband med det att göra? Jag brukar sova dåligt när det är fullmåne, men just nu har jag verkligen uppmärksammat det själv. Och jag har drömt en massa olika drömmar.
   ¤1 Jag hade en dröm om att jag hade fått en fet fläck med olja och bensin på mina nya, vita converse. Så jag skriker efter mamma och säger åt henne att hon får använda blekmedel och precis allt hon vill för att få bort det, för jag inte har råd att köpa nya :( Fyfan vad förstörd jag var! Jag som var så glad över mina nya converse.

¤1 Nu har jag tittar efter drömtydningar.. Oljan betyder att jag kommer bli tröstad av en kär vän. Antar att jag behöver det efter allt som pågår i mitt huvud.. :( Skorna betyder att jag kommer att höra av en gammal vän, och att någon kommer göra mig besviken.

¤2 För att man ska förstå nästa dröm måste jag berätta lite först. Jag slutade på gymnastik för ett år sen, för att jag blev så pressad och inte klarade av det. Vi var en liten elit-satsad grupp på 4 killar inkl. mig. Vi stod varandra väldigt nära, men jag stod särskilt nära en av dem som jag var riktigt bra vän med. När jag slutade var det precis som att de kände att jag svek dem. Jag tappade kontakten med dem och jag saknar dem fruktansvärt mycket. Samtidigt är jag riktigt feg som inte vågar prata med dem. Jag saknar dem så himla mycket!!
   Nu till drömmen; Den personen som jag stod riktigt nära, träffade jag igen. Jag halvsprang dit typ.. Jag kände lyckan och lättnaden inom mig och började pratade med honom då. Det var en så himla skön känsla. Jag minns inte riktigt vad som hände sen, men någonstans kände jag mig sviken tills slut, och jag tror det var då jag vaknade..

¤2  Att jag springer betyder att jag har svårt att övertyga din vän om dina uppriktiga känslor.

Sammanfattat vet jag inte mitt nästa steg.. Jag kommer bli tröstad av en vän, jag kommer höra av en gammal vän, någon kommer göra mig besviken och jag har svårt att övertyga min vän om mina uppriktiga känslor.

Just nu tänker jag såhär; Om jag tar kontakt med min gamla vän, kommer han antagligen höra av sig, men jag har svårt för att övertyga om mina känslor och därefter kommer jag bli besviken. Till sist kommer jag bli tröstad av en vän. Så jag vet inte.. Möjligheter finns!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0