En massa gamla bilder!

Satte igång vår stenålders-data och tittade igenom gamla foton. Det är sjukt så många minnen där finns. Tänkte ge er några foton på mig och berätta lite om dom.


19 maj 2004 - Inte ömöjligt att vi firade Lennart då.


11 juni 2004 - Skolavslutning




18 juli 2005 - Min födelsedag




23 december 2005 - Lilla julafton (Då jag hade börjat platta håret och hade tandställning. Jag fick tandställning för att min ena framtand satt ovanför käkbenet, så de fick operera bort en del av det och sedan dra ner tanden med hjälp av tandställningen. Ingen skön känsla kan jag lova!)



23 december 2005 - Ännu en bild


24 december 2005 - Dagen efter hade jag tydligen inte plattat håret, och jag ser ut som en luffare!




2 juni 2006 - En vanlig dag




12 novemer 2006 - Också en vanlig dag. Har klippt mig någon gång emellan.



3 januari 2007 - Hade färgat håret med en färg från HM där man först färgade allt och sen drog man slingor själv. Min storasyster har nog också klippt mig, sen hade jag daxvax i.



12 juni 2007 - Slutar sexan och ska börja 7:an. Ser lite ängslig ut? Då hade jag klippt av allt hår och blekt sönder det!



Okänt datum - Skolfotot i 7:an. Färgade snabbt över det sönderblekta håret. Här tycker jag att jag var söt :)



2 december 2008 - På julen i åttan



15 februari 2009 - Sportlovet i åttan



22 maj 2011 - En söndag



Kommentarer
Morfar

Håller med dig om att det är trevligt att titta på gamla foton och komma ihåg olika händelser.

2011-05-23 @ 07:15:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0