Glad och ledsen smiley

:D - Det gick jättejättebra på nationella i matte idag. Blev förvånad själv över att jag ens klarade av att skriva på MVG uppgifterna. Även om det går skit, så är jag jävligt nöjd över min instats! Jag har verkligen gjort mitt bästa här. Finns faktiskt en möjlighet till mvg i slutbetyg :)

:( - Fick reda på mina nationella prov i engelska. Sammanställt fick jag VG rakt av. Engelskan har gått väldigt bra för mig hela tiden med bra resultat och oftast MVG. Jag var en av de två som hade bäst grammatik i engelska till exempel..  Så vad hände här!? Min lärare tyckte att jag skulle vara nöjd med resultatet, men det är jag inte. Jag nöjer mig inte med VG. Så pga. det nationella provet kommer jag inte få MVG i slutbetyg :!*&@
   Undrade även över mina betyg i samhälle och svenska.. Hade två saker jag behövde förbättra, som jag ska göra klart till fredag. Och då gäller det att det blir bra!! Annars kan jag säga hejdå till MVG där också. Fan asså!! Nu känner jag verkligen press på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0