Mitt hår!

Kände att jag ville berätta lite om mitt hår just nu! Det har blivit mycket bättre i kvalitén, det känns bättre och ser bra ut.
   Jag har blonda slingor, vilket gör mitt hår ganska skört. Men samtidigt behövs det för mitt hår är väldigt tjockt och har självfall. Och eftersom jag har självfall, plattar jag mitt hår, dessutom är mitt hår väldigt frissigt. Men inte längre!
   Med ett fåtal produkter har mitt hår blivit super!



Control Freak från Tigi Bed Head. -Schampoo och balsam. Finns serum och spraymousse också. Stamps the curls and fights the frizz. Gör alltså hår med självfall rakare och mindre frissigt.



Ett leave-in-balsam som skyddar håret mot UV-strålar, återfuktar, håller håret mjukare och fräschare längre.



Jag använder jag Syoss heat protect när jag plattar mitt hår. Oftast tar jag i det när mitt hår är fuktigt. Detta gör så himla mycket skilnad jämfört när jag inte använde det. Detta har skyddat mitt hår mot värmen, och det märks! Antingen gör det mitt hår mindre frissigt, eller så har mitt hår blivit frissigt av att platta det. Ha värmeskydd! Det hjälper så himla mycket!!



När jag stylar mitt hår använder jag antingen D:fi grön eller Tigi for men matte separation workable wax. Som sista finish använder jag Syoss shine & hold







Och då en bild på mitt hår, såklart! Det är nytvättat, inga stylingprodukter i, inte plattat.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0