Söndag 22/5

Igår blev en rolig dag! Vaknade och åt frukost, sen solade jag en stund. Vid 14 följde jag med min lillasyster på simskolan. Minns när jag gjorde såna övningar, haha!
   Ganska snart efter det åkte vi till min farfar på hans 70-årsdag. Grattis än en gång, och tack för allt! :) Vi fick supergod mat och dryck följt av en underbar tårta. Vid 21 stack jag för att jag skulle vidare till en kompis och festa, närmre bestämt Wille.
   Vi var 7 st tjejer och killar, gick ner till Max där de flesta ungdomar brukar vara en lördagkväll. Fast igår var där inte så mycket folk. Vi gick runt lite, sen stack vi hem till Wille igen och festade. Riktigt trevligt, precis som annars! :) Tack :D
Nu på morgonkvisten passade jag på att beställa gröna linser från Färgade Linser. De har fri frakt t.o.m idag, skriv bara in koden frakt1105 i kassan. Köpte brunar linser där för ett år sen, som jag fortfarande har kvar och är lika fina som när jag köpte dem. Är verkligen nöjd med Colorblends linser!

Dessa beställde jag!

Freshlook Colorblends Gemstone Green Med Styrka

Färgen kommer bli mer turkosgrön på mig, för modellen på bilden har bruna ögon i sig själv. Så de täcker bra, men släpper igenom sin egen färg till viss del, vilket gör att de ser naturliga ut. Tror det kommer bli skitsnyggt i sommar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0