Ta hand om din hud!

Varje morgon och kväll bör man tvätta ansiktet med bra produkter för sin hudtyp. Jag har varit väldigt duktig med min rutin. Rutinen är det allra viktigaste. Så länge man har regelbunden rengöring så kvittar det om du bara gör det på kvällarna, varannan dag, eller morgon och kväll. Huden måste ha något att vara van vid.
   Jag har haft en regelbunden rengöring, och endast ett fåtal produkter. Less is more. Jag valde ut de produkterna jag gillar bäst och använder dem alltid nu! En produkt som jag använder både morgon och kväll är ögonkräm.



Bekämpar små rynkor, mörka ringar och återfuktar ögonområdet bra!
   De produkter jag använder i min hudvårdsrutin är från Oriflame förutom ansiktsvattnet som är från Aco. Det är jättebra! Och just det, jag använder Fix + från MAC också! Den gillar jag verkligen!
   Och nu efter ett nyligen tvättat och ordentligt rengjort ansikte ser jag ut såhär!



Förlåt, jag menade inte att skrämma er. Och ja, jag är jättetrött! Ögonen är också lite röda efter allt smink. Som tur är kommer det lägga sig till imorgon då vi ska ha praktiskt prov i skönhets-sminkning!

Ha det bäst! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0