Ansiktsbehandlingar

Idag fick vi äntligen lära oss det jag önskat mig allra mest i hela världen; att utföra en ansiktsbehandling!!
   Jag blev själv idag igen, så jag fick vara visningsexemplar, vilket inte var helt fel faktiskt. Men gav fick även prova på att göra en del av det, jag behövde bara prova att göra någon del av det, för allt var i samma princip och faktiskt mycket simplare än vad jag förväntat mig.
   Resultatet blev strålande! Min hud blev av med allt torrt och rensade allt skit på djupet. Det känns riktigt underbart! :D


Vi fick lära oss:

¤ Ta bort mascara
¤ Rengöra
¤ Peela
¤ Ansiktsmask
¤ Avslutande creme
¤ Massage av dekolletage

Nästa gång ska vi fortsätta med massage av ansikte och hals, därefter ska vi få göra en hel ansiktsbehandling utan stopp. Här går det undan i 110!!

Vi använder produkter från Peggy Sage/Bon Visage


Här ska Nathalie få sin mascara borttagen




Här får Amanda en rensande lermask för att balansera sin hy.


Här ligger jag med en lermask i t-zonen för att balansera och en fuktgivande mask på kinderna eftersom jag har en typisk, svensk blandhy.


Resultatet?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0