Invigning av Ystad Spa&Beauty

Igår var nog en av de bästa dagarna/kvällarna vår klass haft! En riktigt lyckad invigning blev det!

Här förbereder vi några snittar, kakor och dricka...

 
Här står jag och ser efterbliven ut, haha!! Nej, jag var inte beredd på fotot, men jag stylar våra lärare Louise och Helén!


Här är vår underbara hudterapeut-lärare Louise som jag sminkat och fixat håret på.

 Felicia W taggar!!


Under kvällen bjöd vi på några "prova-på-behandlingar". Jag fick utföra massage, ansiktsrengöring och fila naglar m.m under kvällen. De andra sminkade och gjorde ungefär samma saker som mig..


Här står hela vår klass tillsammans med Louise


En helt underbar kväll! Tack så himla mycket allihopa! ♥


Kommentarer
Twins

va kul =)

2011-10-28 @ 14:31:34
URL: http://beckaliza.blogg.se/
sofi

Ser skoj ut! Kommer ni ha öppet för allmänheten att få behadlingar nu eller?

2011-11-03 @ 10:40:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0