Malmö med klassen till vår modevisning, därefter privat shopping

Idag åkte jag och hela min underbara klass till Malmö för att fråga efter bal och stundentklänningar till vår modevisning som vi planerat ha i februari. Redan efter första butiken (Pink&Purple) fick vi väldigt bra respons så vi behövde inte leta mer!

Så därefter började vi alla shoppa! För min del blev det alldeles för mycket shopping!! Vi åt även på Burger King i mitten av shoppingen.



Microshadow i färgen Smog och pensel #106 och en tidning från MUS 15-års jubileum.

  



På Panduro Hobby hittade jag nättyg, fjädrar och små pärlor (tänkte ha det till våra trend-sminkningar i skolan :)

Tack allihopa för en av de bästa skoldagarna ever! :D


Kommentarer
Ingo

Hej!



Riktigt snygga glasögon! har du något tips vart man kan hitta liknande ;)

2011-09-09 @ 22:21:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0