Ni tror att allt är lätt!

Ni vet känslan när man vet att man har rätt, men ingen litar på dig utan bara går emot dig. Så känner jag mig just nu! Jag försöker göra allt så bra som möjligt för oss alla men det känns bara som att jag får en massa skit tillbaka! Ingen uppskattning för 5 öre!
   Försök att vara elevråds-representant, festkommités-representant, caféprojektsledare, halft stylistlärare (när det gäller planering och att gå ut med information för att vår lärare inte gör det) och en del läxor på det! Ni tror att allt det jag gör är lätt! Jag gör det bättre för er och ni kan lata er medan jag gör allt grovgörat. Ni klagar på att jag får en massa information som ni inte får, ni klagar på småsaker som jag därefter försöker ordna åt er! Ni klagar, klagar och klagar, men visar ingen direkt uppskattning. Jag tycker att ni kan stoppa upp två fingrar i röven!
   Jag tar mitt, ert och lärarnas ansvar i många fall och måste sköta mina betyg också. Inte klagar jag för det. Tycker att ni kan tänka efter vad som är rätt och fel! Nu är det min tur att klaga!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0