Ska klippa mig imorgon!

Vill ha någon ny fräsch, rolig frisyr nu! Har blivit på sjukt trött på att ha samma frisyr hela tiden och att ha svårt för att variera sig när håret blivit för långt/växt ut ojämnt. Har tittat på hundratals bilder efter inspiration och vad jag kan tänka mig...
   Det är också svårt att få vad man vill ha för att min frisör inte gör som jag vill, och det förstår jag också för att de flesta frisyrer jag vill ha passar inte min ansiktsform... :(

HJÄLP MIG VÄLJA FRISYR GENOM ATT RÖSTA MED EN KOMMENTAR! :) DET SKULLE BETYDA SÅ HIMLA MYCKET!!

Bild 1



Bild 2



Bild 3



Bild 4



Bild 5


Kommentarer
Anonym

3 :)

2011-09-14 @ 22:09:18
Moster Marie

Tycker nr 1, eller det kanske bara är för han var snyggast :)

2011-09-15 @ 08:54:27
Anonym

4! :)

2011-09-15 @ 17:37:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0