Efter hudslipning!

Hudslipningen gick väldigt bra och jag har fått ett väldigt bra resultat! Jag tyckte att det kändes lite obehagligt, men jag är väldigt känslig och tycker att det killas typ. Det kändes en del, som en hård peeling, men det är värt resultatet! Min hud är väldigt mjuk och jag känner att all "överskottshud" är borta. Porerna är mindre och hudtonen har förbättrats, mina ärr har också dämpats. (Precis som en AHA-syra behandling fast där det känns som att få salt i ett sår i hela ansiket)
   En hudslipning+ansiktsbehandling på 60min kostar 595:-.



Kommentarer
Marie

Vill också! Ser bra ut.

2012-04-19 @ 20:19:33
Sofie

Var går du på behandling? I Ystad?

2012-05-01 @ 21:35:22
Cecilia

Ja, var?? Jag undrar också....

2012-08-05 @ 11:37:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0