Spraytan

(jag har flyttat, därav dålig tid med bloggen)

Jo, jag har köpt en Spraytan på Chrispa! Jag har testat en del olika brun-utan-sol krämer, bland annat från ACO, Nivea, Åhléns, comodynes och Gunry. Alla jag har testat har blivit mer eller mindre kladdiga och lite fläckiga på sina ställe och luktat mer eller mindre skunk.

Så nu tänkte jag då testa en spray som ska vara väldigt bra för att det inte ska bli så fläckigt. Den luktar skunk efter ett tag, som alla andra jag testat (så det är jag ju van vid). Färgen är lite grönbrun för att få en snygg och naturlig färg som inte alls är orange. Bli inte avskräckt för att jag skriver grönbrun, det jag vill få fram är att det inte är röd, rosa, orange eller gyllene utan bara en kall BRUN.

Mitt första intryck av denna spray är att man MÅSTE stå i duschen för sprayen kommer så gott som överrallt, och det är ett minus. Men färgen man får på huden direkt ser väldigt bra ut, den är som sagt inte orange. Den är VÄLDIGT lätt att få jämn och man får INGA streck någonstans även om man skulle vilja. Den blir inte glansig på huden vilket är ett plus! Den torkar dessutom in väldigt fort, på ca 2-3 minuter kan man klä på sig igen! :) Så jag får se till imorgon hur pass mycket färg den ger.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0